Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Wiedźmin 3 miał z tym problem, twórca wraca po latach do krytykowanej funkcji
Wczoraj odbyła się kolejna transmisja na żywo z okazji 20. urodzin CD Projekt RED. Tym razem omówiony został Wiedźmin 3, dzięki czemu dowiedzieliśmy się m.in. o tym, dlaczego na Skellige jest tak wiele znaków zapytania.

Jak przyznał Philipp Weber (reżyser kampanii), to on odpowiada za natłok nieodkrytych miejsc na Skellige. W 2014 roku, kiedy czas produkcji Wiedźmina 3 dobiegał końca, CDPR potrzebował czegoś, czym mógłby wypełnić mapę gry.

Idealnym narzędziem była kontrabanda ukryta wokół Skellige, która pierwotnie nie miała być w ogóle oznaczona na mapie.

Mogę swobodnie przyznać, że jestem jedną z tych osób, które faktycznie postawiły te znaki zapytania. To było już pod koniec 2014 roku, więc niedługo przed premierą, kiedy w zasadzie po prostu zasypaliśmy nimi świat. Nie mieliśmy zbyt wiele czasu, więc było to w dużej mierze na zasadzie: „ok, musimy to zrobić, ale nie jesteśmy w stanie zrobić tego idealnie”.

Skoro kontrabanda nie miała być oznaczona na mapie, to jak gracz miał wiedzieć, że w wodzie znajduje się coś interesującego? Otóż, jak wyjaśnia deweloper, to mewy krążące nad określonym miejscem nad wodą miały wskazywać nam, gdzie znajduje się skrytka.

Definitywnie urozmaiciłoby to eksplorację i uczyniło mapę nieco bardziej przejrzystą. W końcu Skellige aż ugina się pod naporem znaków zapytania. Niemniej Philipp Weber przyznaje, że drugi raz z pewnością nie popełni tego samego błędu, zatem o pytajniki w kolejnym Wiedźminie nie musimy się martwić.

Źródło:
"mokosh" - GRY-OnLine
Klemens
2022-07-22 13:58:57
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow